Seorang Ahli BKAWM Menjalani Pembedahan


Zaqaziq, 11 Jun- Seorang ahli wilayah persekutuan saudara Hamizan abdul hamid telah
menjalani proses pembedahan akibat penyakit hemorrhoid yang di hadapi beliau, beliau merupakan mahasiswa perubatan tahun 1 cawangan Zaqazig. Beliau juga adalah pelajar perubatan tajaan MAIWP.


Hamizan menjalani pembedahan pada 11 jun lalu di hospital Hamdi Said,Zaqazig. kos pembedahan sebanyak LE 1200.00 tidak termasuk belanja ubat-ubatan.

Sejurus selesai, AJKT BKAWM yang telah tamat imtihan telah mengambil kesempatan untuk menziarahi beliau di Zaqazig. Antara yang hadir, ustaz Ab Samad Abdul aziz(YDP), ustaz Mohammad Adlly bin mohammad bokhari(UPKS), ustaz Mohamad al-hafiz bin zulkifli(penasihat), ustaz Mohd Abdul Rahman bin kamarul zaman (wakil permas , zaqaziq) dan ahli wilayah yang menetap di zaqazig.

Dari kepimpinan AJKT BKAWM, semoga cepat sembuh dn diberikan ketabahan, terima kasih juga kepada mandub BKAWM di Zaqazig dan AJKT DPMZ.


*Bagi ahli wilayah yang ingin buat sumbangan, boleh terus salurkan kepada Lajnah kebajikan BKAWM sdri aminatul saheera (011876057) atau sdr Roslizan (0143539100). Ahli yang berada di furu' booleh salurkan kepada mandub atau wakil PERMAS.

Comments

Popular posts from this blog

[ PEMAKLUMAN DISCUSSION GROUP (DG) MANHAJI ]

[ BERITA: MAJLIS TIMBAL TERIMA RASMI AJKT HEWI BKAWM SESI 2021/2022 ]

[ PEMAKLUMAN DISCUSSION GROUP (DG) MANHAJI ]