Majlis Kesyukuran Dan Pertemuan ILMAM BKAWM



KUALA LUMPUR, 17FEB – Majlis kesyukuran dan doa selamat sempena kepulangan anak-anak Wilayah Persekutuan ke Mesir yang telah dianjurkan oleh Ikatan Lepasan Mahasiswa Mesir (ILMAM) Wilayah, di Masjid Muadz bin Jabal, Jalan Setiawangsa Kuala Lumpur.

Kehadiran yang amat memberangsangkan dari kaum keluarga serta pelajar pada malam itu. Antara agenda majlis tersebut, bacaan yaasin serta doa selamat beramai-ramai dan jamuan makan malam yang ditaja khas oleh Masjid Muadz bin Jabal. Seterusnya perjumpaan diantara ILMAM dan BKAWM di dewan masjid itu.

Majlis yang telah dipengerusikan oleh Saudara Mohd Dahlan bin Tukimin selaku setiausaha Ikatan Lepasan Mahasiswa Mesir (ILMAM) Wilayah, seterusnya ucapan alu-aluan Yang Dipertua Badan Kebajikan Anak Wilayah Persekutuan Mesir (BKAWM), Saudara Mohammad Adlly bin Mohammad Bokhari, ucapan mantan Yang Dipertua BKAWM yang Pertama, Ustaz Hasnol bin Abu Bakar, dan ucapan khas dari Imam Masjid Muadz bin Jabal, Ustaz Shahrizan bin Haji Daud.

Majlis diserikan lagi dengan penyampaian cenderahati dari BKAWM kepada ILMAM yang disampaikan oleh Yang Dipertua BKAWM kepada wakil ILMAM di atas kerjasama yang terjalin diantara ILMAM dan BKAWM. Seterusnya, kepada pemegang amanah akaun BKAWM di Malaysia dan kepada wakil Masjid Muadz bin Jabal sebagai tanda penghargaan dan terima kasih di atas tajaan dan sumbangan yang telah diberikan kepada BKAWM serta ILMAM Wilayah .

Majlis berakhir dengan sesi bergambar diantara ahli BKAWM dan ILMAM . Semoga ikatan ukhuwah antara anak-anak Wilayah ini berkekalan hingga di akhir kehidupan.-UPP BKAWM
















Comments

Popular posts from this blog

[ PEMAKLUMAN DISCUSSION GROUP (DG) MANHAJI ]

[ KALAM PIMPINAN: PEMUDA HARI INI, PEMIMPIN AKAN DATANG ]

[ BERITA: MAJLIS TIMBAL TERIMA RASMI AJKT HEWI BKAWM SESI 2021/2022 ]