Kempen “Smart Entrepreneur Campaign”

Pada tanggal 17 April 2014, Badan Kebajikan Anak Wilayah Persekutuan Mesir di bawah Unit Ekonomi telah melancarkan satu kempen “Smart Entrepreneur Campaign” dengan bertemakan “Kemapanan Ekonomi Penggerak Agenda”. 

Malam perasmian kempen dimulakan terlebih dahulu dengan slot motivasi anjuran Unit Pendikan dan Pengetahuan dan diteruskan lagi dengan slot perasmian kempen. Majlis di serikan dengan kehadiran ahli Wilayah Persekutuan  yang ramai sehingga memeriahkan lagi suasana pada malam itu. Kempen ini telah dirasmikan oleh Ustaz Muhammad Syazwan Syamil bin Mohd Razman selaku Yang Dipertua BKAWM.

 Selain itu, antara objektif kempen adalah menjana ekonomi BKAWM, menggalakkan penyertaan ahli dalam aktiviti perniagaan, meminimumkan masalah hutang serta memperkasa amalan menabung.

 Disamping itu juga, pelbagai aktiviti yang telah direncana di bawah kempen ini seperti Bazaria Wilayah Persekutuan, Bengkel Keusahawanan, Anugerah Pelanggan Setia, Tabung Belia, Modal Niaga. Seterusnya, Saudara Abdul Basit bin Abdullah selaku pengarah kempen mengharapkan agar segala aktiviti yang disusun di bawah kempen dapat menarik minat ahli untuk sertainya serta beliau mengharapkan juga agar kita sama-sama memberi kerjasama untuk menjayakan kempen ini.

Comments

Popular posts from this blog

[ PEMAKLUMAN DISCUSSION GROUP (DG) MANHAJI ]

[ KALAM PIMPINAN: PEMUDA HARI INI, PEMIMPIN AKAN DATANG ]

[ BERITA: MAJLIS TIMBAL TERIMA RASMI AJKT HEWI BKAWM SESI 2021/2022 ]