Kunjung Hormat Kepimpinan HEWI BKAWM Sesi 2013/2014 ke Pejabat HEWI PMRAM




KAHERAH, 14 Disember 2013- Barisan Hal Ehwal Wanita Islam (HEWI) BKAWM sesi 2013/2014 telah mengadakan kunjung hormat ke pejabat HEWI PMRAM yang bertempat di Hayyu Sabie. Majlis dimulakan dengan sesi perkenalan barisan HEWI BKAWM dan seterusnya perkenalan barisan HEWI PMRAM sesi 2013.

Majlis diteruskan dengan sesi soal jawab daripada kedua-dua belah pihak. Pelbagai perkara dibincangkan bersama bagi memastikan kelangsungan dakwah dan kelancaran gerak kerja. Kemudian, ucapan daripada Naib Pengerusi Hewi 1 BKAWM sesi 2013/2014, Saudari Zahidah Izzati binti Mohd Johari yang mengharapkan agar hubungan antara kedua-dua belah pihak lebih erat terjalin dan berjalan dengan lancar.

Sebelum berakhir, Saudari Siti Sarah binti Bushari, Timbalan Pengerusi HEWI PMRAM sesi 2013 menyampaikan ucapan penutup dan kalam nasihat. Beliau mengingatkan kepada semua yang hadir bahawa sifat pertama yang perlu ada dalam diri seorang pemimpin adalah sikap ingin belajar dan sanggup berubah. Selain itu, seorang pemimpin juga harus memastikan gerak kerja yang dilakukan sistematik dan tahu keutamaan sesuatu perkara.

Majlis tamat sekitar jam 3.00 petang disusuli dengan sedikit jamuan dan sesi fotografi.

"BKAWM Keluarga Kita"
"Meneguh Ukhuwah, Menjana Tarbiah"

Comments

Popular posts from this blog

[ PEMAKLUMAN DISCUSSION GROUP (DG) MANHAJI ]

[ KALAM PIMPINAN: PEMUDA HARI INI, PEMIMPIN AKAN DATANG ]

[ BERITA: MAJLIS TIMBAL TERIMA RASMI AJKT HEWI BKAWM SESI 2021/2022 ]