Kunjungan Hormat Kepimpinan BKAWM Sesi 2013/2014 ke Pejabat Pengurusan MAIWP Mesir (PPMM)



KAHERAH, 29 November 2013 - Badan Kebajikan Anak Wilayah Persekutuan Mesir (BKAWM) sesi 2013/2014, telah membuat kunjungan hormat ke Pejabat Pengurusan MAIWP Mesir (PPMM) yang bertempat di Asrama Rumah Wilayah Persekutuan (ARWP). Kunjungan hormat ini diadakan bertujuan untuk mengeratkan hubungan dua hala antara BKAWM dan PPMM.




Majlis bermula dengan ucapan Yang Dipertua BKAWM sesi 2013/2014 iaitu saudara Muhammad Syazwan Syamil bin Mohd Razman dan sesi perkenalan semua barisan kepimpinan BKAWM. Seterusnya penerangan ringkas mengenai pembawaan BKAWM pada sesi ini yang disampaikan saudara Muhammad Luqman Hakim bin Abdul Halim, Ketua Unit Penerangan dan Penerbitan BKAWM sesi 2013/2014. Majlis diteruskan dengan sesi soal jawab bersama pegawai. Pelbagai permasalahan dan cadangan penambahbaikan dibincangkan antara kedua-dua pihak. 


Sebelum berakhir, ucapan penutup disampaikan oleh Tuan Haji Ahmad Yahya bin Haji Mohd Haniff, Pegawai Pejabat Pengurusan MAIWP Mesir (PPMM). Beliau menyampaikan perasaan berbesar hati dengan kunjungan hormat yang dibuat oleh pihak BKAWM serta sedikit nasihat dan amanat bagi para pimpinan agar gerak kerja yang dibuat dapat berjalan dengan lancar.

Majlis tamat sekitar jam 9.30 malam disusuli dengan sesi fotografi dan jamuan ringan.



Comments

Popular posts from this blog

[ PEMAKLUMAN DISCUSSION GROUP (DG) MANHAJI ]

[ KALAM PIMPINAN: PEMUDA HARI INI, PEMIMPIN AKAN DATANG ]

[ BERITA: MAJLIS TIMBAL TERIMA RASMI AJKT HEWI BKAWM SESI 2021/2022 ]