Futsal Aidilfitri Mendapat Sambutan




KAHERAH, 3 OGOS 2014 – Semalam Unit Kebudayaan, Kesenian dan Sukan sesi 2013/2014 telah menganjurkan aktiviti  futsal sempena musim Aidilfitri yang telah menjelma tiba. Suasana aktiviti cukup meriah dengan kehadiran mahasiswa yang pelbagai latar belakang pengajian seramai 25 orang.

Turut hadir ialah ketua penasihat Badan Kebajikan Anak Wilayah Persekutuan Mesir, saudara Mohd Bazli bin Zakaria dan penasihat Perubatan Ain Syam, saudara Fathoni. Aktiviti bermula seawal jam 10.00 malam sehingga 12.00 tengah malam bertempat di padang futsal Gunners.

“Alhamdulillah walaupun kepulangan anak-anak Wilayah yang begitu ramai, kita berjaya juga untuk mengeratkan silaturrahim melalui aktiviti bermain bola sesama mahasiswa-mahasiswa Wilayah Persekutuan yang berbaki di perantauan Mesir," ujar saudara Ahmad Mustaqim bin Ramli, Ketua Unit Kebudayaan, Kesenian dan Sukan sesi 2013/2014.

Harapan Badan Kebajikan Anak Wilayah Persekutuan Mesir agar ikatan ukhuwah sesama ahli dapat dikekalkan dan sentiasa menjaga kesinambungan persatuan yang menaungi anak-anak Wilayah.

Comments

Popular posts from this blog

[ PEMAKLUMAN DISCUSSION GROUP (DG) MANHAJI ]

[ BERITA: MAJLIS TIMBAL TERIMA RASMI AJKT HEWI BKAWM SESI 2021/2022 ]

[ PEMAKLUMAN DISCUSSION GROUP (DG) MANHAJI ]