PERMAS Zagazig Menerima Sumbangan


KAHERAH, 7 Mac 2014- Badan Kebajikan Anak Wilayah Persekutuan Mesir (BKAWM) melahirkan rasa simpati atas musibah yang menimpa keluarga saudara Mohd Zubir bin Ahmad dan pasangannya. Puteri sulung pasangan ini telah ditahan di hospital di Zagazig bagi mendapatkan rawatan lanjut selepas disahkan menghidap pneumonia iaitu jangkitan pada paru-paru. Ummu Humaira’ binti Zubir, 3 bulan telah dimasukkan ke wad kecemasan sejak 3 Mac yang lalu.

Saudara Mohd Zubir yang juga merupakan Perwakilan Mahasiswa (PERMAS) BKAWM cawangan Zagazig telah menerima sumbangan daripada pihak BKAWM semalam. Sumbangan disampaikan oleh saudara Muhammad Syazwan Syamil bin Mohd Razman, Yang Dipertua BKAWM sesi 2013/2014 di dalam Majlis Ramah Mesra bersama barisan kepimpinan BKAWM sesi 2013/2014 yang diadakan di Zagazig Malaysian Student’s Hall, Zagazig.

Pihak BKAWM mengucapkan ribuan terima kasih kepada saudara Mohd Zubir yang telah bertungkus lumus dalam menjayakan Majlis Ramah Mesra semalam dan kami mendoakan agar puteri beliau diberi kesembuhan dan dipelihara oleh Allah S.W.T daripada sebarang perkara yang tidak diingini.

Comments

Popular posts from this blog

[ PEMAKLUMAN DISCUSSION GROUP (DG) MANHAJI ]

[ BERITA: MAJLIS TIMBAL TERIMA RASMI AJKT HEWI BKAWM SESI 2021/2022 ]

[ PEMAKLUMAN DISCUSSION GROUP (DG) MANHAJI ]